» Måndag

Har varit sjuk sen i fredags, magsjuka och feber. Igår kom en tjejkompis förbi och lagade soppa åt mig medans jag låg i soffan och kände mig ynklig.

Idag känns det bättre iallafall, ska ta det lugnt idag också men ska försöka ta mig till affären för lite juice och isglass osv. Glad påsk förövrigt till alla hoppas er påsk har varit bättre än min.

» Torsdag

Påväg ner till Yallingup så stannade vi till och kollade på lite natur jag och Benpan. Fantastiskt.

Sen kom vi till stugan Bens familj hyrt i en vecka, men vi skulle ju bara stanna över natten. Chillade med familjen och med Bens systers bebis Kaden <3 sen gick vi ut och käkade mat och tog en öl.

På småtimmarna var det bara jag och Bens äldre syster uppe. Får ju ta vara på semestern!

Dag två åkte vi in till "city" och tittade runt lite. Innan vi åkte till ett bryggeri för lunch, efter det blev det glass och minigolf sen var jag och Benpan tvugna att åka hem. En kort semester men en värd sådan.

Idag blev det jobb och sen hämtade jag upp ett så roligt paket från Joakim, innehållande min favorit parfym clean cotton, godis och nedanstående brev! Sverige semestern kommer bli the greatest kan inte vänta! Tack tack! Nu ska jag klä om och dra iväg till skolan. Puss

» Tisdag

New hair! Körde någon slags ombre med mörkare över och ljusare under. Nästa gång ska jag ljusa upp det ljusa lite mer men är annars skit nöjd! Axel korr är det också men det är fan dags med en förändring. Testade en ny frisör också och henne ska jag definitivt byta till från och med nu. Så bra!

Nu ska jag käka upp min avokadomacka sen åker vi ner på mini semester med familjen! 3 timmars körande och sen vingårdar woho! Bye bye

» Måndag

Hej! Igår var vi och hämtade Bens släktingar från England på flygplatsen var 2 timmar tidiga av någon anledning så hann med en drink och lite shopping med familjen. Efter de kom gick vi direkt och käka pizza sen åkte jag och Ben hem. Idag ska jag packa och gå till frisören (körde någon hemmafärgning som gick käpprätt åt helvete i helgen, ska aldrig hemmafärga igen.) för imorgon drar vi ner på mini vaccation med Bens familj och släkt!

Peppen är på i alla högsta grad. Vingårdar here I come! Hursomhelst nu är det frukost time och morgonpromenad på G. Min hamstring visade sig såklart vara överansträngd och svintight får inte gymma eller göra tyngre övningar på 2 veckor. Massa stretch och på sin höjd en promenad. Jäkla skitkropp jag lever i ändå.

Puss

» Godmorgon söndag!

Halloj! Känns som vanligt att helgen bara har rusat iväg. Kan delvis vara att jag jobbade både söndag och lördag men har ändå hunnit med ett och annat gallej!

Idag kommer Bens släktingar från England och på tisdag åker vi down south med dem över natten och myser på vingårdar ect. Mini semestrar är livet.

I Lördags skulle vi ut på middag tillsammans (jag och Ben) men slutade med att vi fick gå till puben bredvid för restaurangen var helt smockfull och det var kö. Körde lite snacks och ett glas vin, inte fy skam det heller.

Igår var vi på livets middag dock. En tjejkompis till mig fyllde år så efter en fördrink gick vi till en mexikansk restaurang där de hade förbokat. Fick in 5 olika rätter, margaritas och efterrätt. Var så mätt efteråt så jag och Ben åkte hem och la oss istället för att fortsätta kvällen med de andra haha.

Vaknade förövrigt upp idag med en sjuk smärta i hamstring, bakre lår. Tror jag har sträckt alternativt gjort sönder något där inne. Halloj sjukhuset, vi ses snart!

» 2016

Halloj! Vi är i full planering inför Sverige och vår semester i Juli. Vet att det bara är mars men tiden har en tendens att flyga iväg! Så kul det ska bli iallafall! Ska även åka till England och träffa Bens familj (som förövrigt kommer hit nästa vecka). Fun fun fun!

Annars så har vi startat upp ett Netball lag, jag och mina tjejkompisar. Det är väl typ som basket tror jag haha. Vi har inte tränat första gången än men då får jag helt enkelt lära mig.

Livets cupcakes Breanna tog med till vår sleepover härom helgen.

Livets veganska moussaka

Var på maskerad häromdagen jag och Hanna var ej utklädda dock för vi kom direkt från jobbet. Noahs ark var temat. Andrew var såklart Noah.