» Woho

Vi fick huset!!!! Så glad! 1 augusti får vi nyckel! Livet ❤️❤️ <3

» Kalgoorlie part 2

Gårdagen, jag va med Ben på jobbet en stund sen gick jag runt på stan. Men stan var inte så stor så det tog inte så länge haha. Sen åkte jag och Ben och käkade middag på the palace, the balcony restaurant. Jätte god mat och sen beställde vi glass till efterrätt.

Imorse skjutsa Ben mig till flyget, tråkigt att åka ifrån honom men skönt att komma hem. Snart så kommer Ben hem också så de ska bli skönt.

Kom hem laga lunch, la in ett offer på ett hus som vi vill ha och nu ska jag chilla resten av dagen. Pöss

Ben på jobbet

Restaurangen igårkväll

Påväg hem imorse. Flyget va 40 min försenat dock :(

» Hej

Hej! Jag är uppe i Kalgoorlie där Ben jobba för tillfället. Vart här sen i söndags och stannar tills på torsdag. Igår fick jag en tour av staden och idag var jag med han på jobbet en stund då han supervise en kille som skulle borra hål. Ganska tråkigt för mig men kul att se han i action. Imorgon ska jag åka på en
Mining toar in i en gruva med guide o hela köret sen gå på museum ect.

De va 6,5 timmars flygresa hit. Helt förjävligt men som tur var ska jag flyga hem bara 1,5 timme :)

I övrigt var vi ute och käkade på kines restaurang i helgen sen gick vi ut på gayklubb och hade as kul. Det va bring your own på restaurangen vilket betyder att man får ta med sig egen dricka, as gött! Så de blev billigt och bra.

Och i fredags var vi på Bens båt och gjorde egen glögg och spelade spel.

På båten

På Kina restaurangen

Från tåget

Super pit, har varit världens största gruva men inte längre.

Jag töntar mig i vanlig ordning

Här är en utkiksplats över drillingrigs där de försöker hitta guld i vattnet.

Såg det här påvägen tyckte de va kul.

En fabrik där de separerar guldet från all övrig sten.

Va ute och käka igår kväll jag åt lax och ben steak.

Stenar jag hitta idag haha

En gammal nerlagd gruva som vi jobba vid idag.

Trött på jobbet

» Househunt

Vardagslyx i tisdags när vi smällde till med både Ikea mat och godis och senare ost och vin kväll med film. Sånt borde man göra oftare.

I onsdags skulle jag kolla på hus men det blev inställt tills idag. Men först ska jag träffa våra gamla housemates för brunch. Tjing.

» Hallå igen

I torsdags drog vi en liten surf och sen gick vi och kolla på surf longboard tävling. Fyfan va man blir taggad på att bli bättre.

Var på hockey i fredags med Bens familj plus systrarnas partners. USA against Canada, de sistnämnda dominerade utan förvåning. Så kul! De är inte ofta man kan se ishockey i Australien ska jag säga er. Anyways.

När jag kom hem hade låset gått i baklås så fick klättra in genom fönstret. Gick sen och sov hos Malin (en kompis som som tur bor i närheten).

I lördags fick jag ringa så min landlord kunde ringa någon och fixa dörren. Mendans satt jag och några kompisar och käka sushi i solskenet. Sen åkte vi till en kompis husfest och hade skit skoj!

Idag sprang jag mitt första lopp 14 km imorse, gick rätt okej bra. Ska få min tid mailad till mig så de blir spännande. Sen så åkte vi och käka på Old Shanghai och sen movietime hemma hos mig. De vanliga söndagsrutinerna haha.

Tacogratäng som Jacob laga. Nom!

Hockey!

Sushitime med gänget

» Hellu

Vädret är så weird på vintern ena dagen kan man sitta i bikini efter surfen och värmas av solens strålar. Andra dagen är det storm åska och ösregn. Lugnet efter stormen och jag och Mickan tog en långpromenad med hennes hund. Har också läst ut båda böckerna bror skickade. Va ska man göra annars lixom. Idag har de iallafall vart gött väder, hoppas de håller i sig!

» Team

Surf, film, matlagning, beerpong,träffa nytt folk, Old Shanghai och häng har varit helgens sysselsättningar. Nu avslutar vi med en filmkväll, just sett captain Phillips, rekommenderar jag verkligen föresten. Nu tittar vi på film, two Guns. Slapp söndag. Pöss

» Bra dag

Idag har varit världens bästa dag. Började med frukost på the dome med Ben Lövmark. Sen åkte jag och surfa, jätte bra vågor. Sen kom jag hem oxh hade fått paketet från min bror!

Nu ska kvällen spenderas med serien "orange is the new black" rekommenderas för övrigt as mycket, och mina två nya böcker. Ska börja med Sigges "in i labyrinten" glädje hörrni.

Breakfast yuuuum

Min nya wetsuit!

Innehållet i paketet. Tack tack tack!!!

» Min kärlek

Jag avlider av min egen affektion till den här människan just nu. Så bättre än bäst

» Woho

Hej, idag har jag vart på så sjukt bra humör. Delvis för våtdräkten jag spanat in ÄNTLIGEN är min. Så himla fin. Och för att jag förmodligen ska åka upp oxh hälsa på Ben på jobbet typ den 12e. Så kul! Ahja. Annars idag har jag varit med Luke på stan och lunchat och sen träffa jag Mickan och köpte våtdräkt. Efter det gick jag PW med min granne. Bra dag, bra väder, bra stad, bra land.

Dagens middag

Mickan påväg till bilen efter vi köpt min våtdräkt. Nästan lika glad som jag.

En annan gammal bild på mina favvisar när vi va ute och campa för ett par månader sen.